5 سوالی که پاسخ آن ها ایمیل های شما را جذاب تر می کند

 

 

 

5 سوالی که پاسخ آن ها ایمیل های شما را جذاب تر می کند

 

در ارسال ایمیل تبلیغاتی موارد زیادی هستند که باعث می شوند کمپین شما با استقبال بهتری رو به رو شود. محتوای ایمیل های شما از هر نوعی که باشد

 

باید سلیقه مخاطبین شما در آن لحاظ شده باشد. در غیر این صورت پاک شدن و حتی لغو عضویت ایمیل هایتان چیز دور از ذهنی نیست.

 

این 5 سوال را قبل از طراحی هر بار ارسال ایمیل تبلیغاتی از خود بپرسید و با توجه به پاسخ آن ها ایمیل های خود را طراحی کنید

 

1- محصول و یا خدمات برای چه جامعه هدفی طراحی شده است؟

 

پاسخ این سوال به شما دید درستی برای تولید محتوا و طراحی بصری و ... می دهد. به فرض مثال اگر شما برای خانم های خانه دار محصولی تولید کرده

 

باشید، بهتر است محتوای تولیدی شما اعم از عکس، فیلم، متن و ... با فضای روحی و علایق و سلایق زنان خانه دار همسو باشد. باید رنگ ها را هوشمندانه

 

انتخاب کنید، بیان مناسبی داشته باشید و در کل ایمیل شما به شکلی باشد که بتواند یک خانم خانه دار به خرید مشتاق کند. پس جامعه هدفتان را

 

بشناسید و روانشناسی آن را به درستی انجام دهید

 

 

2- چه عنوانی برای تیتر ایمیل ارسالی جذاب تر است؟

 

ایمیل هایی که در نوار موضوع مطلب جذابی ندارند شانس زیادی در باز شدن نخواهند داشت.برای عنوان ایمیل زمان صرف کنید و بهترین تیتر را انتخاب

 

کنید. یک تیتر مهیج و جالب همیشه طرفدار دارد. کوتاه، کمی مجهول و به روز بنویسید

 

 

3- آیا از عکس های خوبی استفاده کرده ام؟

 

مسلما عکس ها تاثیر زیادی در ایجاد علاقه و البته اشتراک گذاری ها دارد. از عکس های زیبا و مرتبط و با کیفیت استفاده کنید. فراموش نکنید تا حد امکان

 

حجم عکس ها را پایین بیاورید.کاربران بین بستن یک ایمیل و انتظار بیش از حد برای باز شدن بستن را انتخاب می کنند.

 

 

4- آیا نحوه ی باز شدن و ارائه ایمیل ها در موبایل بهینه سازی شده است؟

 

دنیای امروز دنیای وسایل هوشمند و ارتباطات هوشمند است. تلفن های همراه در عمق لحظات و روزمرگی های مردم نفوذ کرده و به یک جز لاینفک تبدیل

 

شده است. آمار ها نشان می هد بالای 70 درصد ایمیل ها توسط موبایل ها و دستگاه های هوشمند باز شده اند، لذا دقت کنید که ایمیل هایتان حتما در

 

موبایل باز شوند و ظاهر زیبایی داشته باشند.

 

 

5- اگر ایمیل به اشتراک گذاشته شود اعضای جدید چگونه اضافه می شوند؟

 

ایمیل های شما باید دارای نام، امضا و لوگو باشد و حتما دکمه Call-To-Action داشته باشد تا مخاطبان جدید بتوانند به عضو سرویس ایمیلی شوند. دقت

 

کنید که برای این منظور باید از یک دکمه که به راحتی و سریع این کار انجان دهد استفاده کنید و در نقاط و زمان های مختلف به مخاطبان یاد آوری کند.


رعایت این نکات به شما بینش بسیار خوبی برای ارسال ایمیل تبلیغاتی خواهد داد.

ext