5 سوالی که پاسخ آن ها ایمیل های شما را جذاب تر می کند

5 سوالی که پاسخ آن ها ایمیل های شما را جذاب تر می کند

 

در ارسال ایمیل تبلیغاتی موارد زیادی هستند که باعث می شوند کمپین شما با استقبال بهتری رو به رو شود. محتوای ایمیل های شما از هر نوعی که باشد

 

باید سلیقه مخاطبین شما در آن لحاظ شده باشد. در غیر این صورت پاک شدن و حتی لغو عضویت ایمیل هایتان چیز دور از ذهنی نیست.

 

این 5 سوال را قبل از طراحی هر بار ارسال ایمیل تبلیغاتی از خود بپرسید و با توجه به پاسخ آن ها ایمیل های خود را طراحی کنید

 

1- محصول و یا خدمات برای چه جامعه هدفی طراحی شده است؟

 

پاسخ این سوال به شما دید درستی برای تولید محتوا و طراحی بصری و ... می دهد. به فرض مثال اگر شما برای خانم های خانه دار محصولی تولید کرده

 

باشید، بهتر است محتوای تولیدی شما اعم از عکس، فیلم، متن و ... با فضای روحی و علایق و سلایق زنان خانه دار همسو باشد. باید رنگ ها را هوشمندانه

 

انتخاب کنید، بیان مناسبی داشته باشید و در کل ایمیل شما به شکلی باشد که بتواند یک خانم خانه دار به خرید مشتاق کند. پس جامعه هدفتان را

 

بشناسید و روانشناسی آن را به درستی انجام دهید

 

 

ادامه مطلب ...

به چه دلایلی اعضای یک خبرنامه لغو عضویت می کنند

به چه دلایلی اعضای یک خبرنامه لغو عضویت می کنند

 

 

مسلما هر کسب و کاری به دنبال عرضه درست محصولات یا خدمات خود است و تبلیغات امر بسیار مهمی برای آگاهی یا یاد آوری و تحریک مخاطبان است.

 

کاملا مشخص و اثبات شده است که ایمیل مارکتینگ با توجه به مزایای ارزشمندی که دارد بهترین نوع تبلیغات است اما هستند افرادی که پس از مدتی

 

از دریافت خبرنامه های ایمیلی انصراف می دهند.طبق بررسی های انجام شده چند دلیل زیر عامل لغو اشتراک و عدم همراهی مخاطبین است.

 

1- محتوای نا مناسب :

 

به نوعی محتوا قلب تپنده هر چیزی است. محتوا باید به اندازه ای قدرتمند باشد که بتواند به شکل کاملی در نا خودآگاه افراد تاثیر بگذارد. در ایمیل

 

مارکتینگ محتوا باید متناسب با جامعه هدف کسب و کار شما تدوین شود

 

 

2- عدم همگام سازی با تلفن های همراه :

 

تحقیقات مجله Forbes نشان می دهد در سال جاری، 68 درصد ایمیل ها از طریق تلفن همراه کلیک خورده اند. به طور واضح می توان نفوذ دستگاه های

 

همراه هوشمند را عمق لحظات زندگی مردم لمس کرد.  پس در طراحی کمپین های ایمیل مارگتینگ حتما این نکته را مد نظر قرار دهید.

 

 

3- طراحی نا مناسب گرافیک ایمیل ها :

 

زیبایی یک خبرنامه کمپین برای خوانندگان بسیار مهم است. باید قبول کنیم که هرچه بستر محتوایی جذاب تری داشته باشیم اثر گذاری بیشتری خواهیم

 

داشت.

 

 

ادامه مطلب ...

بدون ایمیل مارکتینگ در بهترین حالت 80 درصد تبلیغات اینترنتی شما هدر می شود

بدون ایمیل مارکتینگ در بهترین حالت 80 درصد تبلیغات اینترنتی شما هدر می شود

 

 

قدیم ها اگر یادتان باشد قدرت کسب و کارهای کوچک در دفترچه های صاحبان آن کسب و کار بود که شماره تلفن مشتریان خود را یاداشت می کرد،

 

هر چقدر این دفترچه ها قطورتر و پر محتوا تر بود نشان می داد که آن کسب و کار رونق بالاتری دارد، امروز اما داستان متفاوت است،

 

قدرت هر کسب و کار به میزان آدرس ایمیل هایی است که آن کسب وکار از مشتریان خود دارد، هر چقدر این میزان بیش تر آن کسب و کار پررونق تر

 

چرا بدون ایمیل مارکتینگ در بهترین حالت 80 درصد تبلیغات اینترنتی شما هدر می شود؟

 

 

ادامه مطلب ...

ext